Een selectie van ons werk

0 %
95% van de kijkers onthouden het bericht wanneer ze een video bekijken, in vergelijking tot 10% als ze het in tekst lezen.
0 %
Social video genereerd 1200% meer shares dan tekst en fotos gecomineerd.
0 %
In 2019 werd ongeveer 80% van all het internet gebruikt voor het bekijken van videos.

Waarom video?

U vraagt zich vast af waarom een video belangrijk is voor uw bedrijf. Daar zijn verschillende redenen voor; uit meerdere onderzoeken is gebleken dat door middel van het toevoegen van een productvideo op uw sociaal mediapagina, u het aantal conversies met 80% kunt verhogen. Daarnaast, hebben 83% van de bedrijven aangegeven dat een video een positief rendement genereert op uw investering. Het publiceren van video’s maakt deel uit van contentmarketing, wat bedoeld is om vertrouwen en langdurige relaties op te bouwen. Met een video kun je dat vertrouwen opbouwen. Ook heeft u 53 keer meer kans om als eerste weergeven te worden op google als je een video op je website hebt staan. De moderne klant heeft geen tijd en zin meer om lange productbeschrijvingen te lezen, ze willen het product in actie zien, dit kunt u bereiken door middel van een video. Er is zelfs een grote kans dat u dit stukje niet eens heeft afgelezen, omdat het simpelweg te veel tijd kost. Een video zou toch veel makkelijker zijn?